خانه خانم آبی - پسابندر

ھیچ توضیحے برای روحـی کہ به خودش دروغ مـی‌گوید وجود ندارد.

خانه خانم آبی - پسابندر

ھیچ توضیحے برای روحـی کہ به خودش دروغ مـی‌گوید وجود ندارد.

من سرشار از گفته‌های هستم که هنوز در زیر من دفن شده‌ان!

بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب

حس های پرو

خانم آبی | جمعه, ۱۵ دی ۱۴۰۲، ۰۶:۲۲ ب.ظ

این حس مالکیت هم خیلی حس عجیب و پرویه نه منطق سرش میشه نه شرایط!
من از اینکه با اولین بار بغل شدنت یه حس فضای تجربه کردی با یکی دیگ ناراحت میشم میدونم مسخره ولی میشم
از اینکه یه روزی یه جای حس کردی یکی دیگرو دوست داشتی و اصلا به نظر خودت عمیق نبوده من ناراحت میشم 
توی ذهنم با خودم کلنجار میرم چرا؟چون من اصلا این حق ندارم ولی حس زنانه من پرو تر از این حرفاست که منطق سرش بشه با خودم میگم ایا من یه ادم بی تجربم این حس دارم یا کلا ضعیف و بی جنبم !
قطعا هر دو مورد:)
خب من میرنجم و دست خودم نیست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی