خانه خانم آبی - پسابندر

ھیچ توضیحے برای روحـی کہ به خودش دروغ مـی‌گوید وجود ندارد.

خانه خانم آبی - پسابندر

ھیچ توضیحے برای روحـی کہ به خودش دروغ مـی‌گوید وجود ندارد.

من سرشار از گفته‌های هستم که هنوز در زیر من دفن شده‌ان!

بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب

زخم های روح

خانم آبی | پنجشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

زخم ها خوب میشوند منتهی در ازای قسمتی از روح۰۰۰
بزرگ میشیم قوی میشیم خیلی چیزا برامون کمرنگ میشه ولی جای زخمشون همیشه هست هر چقدر تظاهر کنیم ولی خب هست خودمون که حسشون میکنیم 
نمیدونم تقصیر کیه ولی ما باختیم همه چیزمون باختیم در ازای نمیدونم چی !و این دارک ترین قسمت ماجراست۰
گاهی وقتا دلم میخواد به شدت ادم خود خواهی باشم بجز خودم هیچ کسی به هیچ جام نباشه ولی ممکن نیست من نمیتونم زخمی که ادما با خودخواهیشون ب من زدن رو به یکی دیگ بدم تا یکی مثل من به وجود بیاد فقط کاش زندگی زود تر تموم شه بره حیف میل شه فقط بره تموم شه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی