خانه خانم آبی - پسابندر

ھیچ توضیحے برای روحـی کہ به خودش دروغ مـی‌گوید وجود ندارد.

خانه خانم آبی - پسابندر

ھیچ توضیحے برای روحـی کہ به خودش دروغ مـی‌گوید وجود ندارد.

من سرشار از گفته‌های هستم که هنوز در زیر من دفن شده‌ان!

بایگانی
نویسندگان
آخرین مطالب

سعادت

خانم آبی | دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸ ق.ظ

چقدر دو دو تا چهار تا کنیم که کی خوشبخت یا کی بدبخت،اصلا خوشبختی چی هست،اصلا سعادتی وجود دارد ؟چیه این سعادت، تو یه چیزی نداری، آرزو میکنی داشته باشیش وقتی به دستش اوردی لذت میبری از داشتنش ولی بعدش تو دچار ملال میشی، پس سعادت واقعی  چیه؟
سه سال دیگه  من سی ساله میشم،بدون هیچ دست آوردی هیچ گونه کار مفیدی،حتی  هیچ چیزی توی زمان و مکان درستش هم تجربه هم  نکردیم همین قدر سردر گم همین قدر دلسرد 
نه هستم نه نیستم درست مثل سیاهی لشکر هست ولی به فردیت کسی نمیشناسدش هیچ کسی براش مهم نیست خاستش چیه فقط باید باشه تا نظم لشکر به هم نخوره
حالا سعادت واسه من چی میتونه باشه؟دیده شدن بودن مهم بودن ؟ایا کسانی که این ویژگی هارو دارند خوشبخت حساب میشن؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی